SIRT ÇANTAM 1

30'lu yaşlarımda basamakları bir bir tırmanırken sırt çantamın ne kadar ağırlaştığını, içinde sakladığım not defterinin de giderek sevenimle, sevmeyenimle, gelenimle, gidenimle ne kadar kabarıklaştığını görüyorum.

Bebeklik dönemini saymazsak neydi 34 küsür seneye sığdırdıklarım... Kocaman bir aile, onlarca kuzen, dost, arkadaş ve sevgililer... Bütün hepsinin anlamları, görevleri farklıydı hayatımda... Hepsi birer deneyim ve tecrübeydi. Mutluluğumu ya da mutsuzluğumu, sevgimi ya da sevgisizliğimi, umudumu ya da umutsuzluğumu paylaştığım objelerdi. Peki, bunun dışında 34 küsür seneye sığdırdıklarım nelerdi? Okul hayatım, spor hayatım ve çalışma hayatım... Anılarım, sevinçlerim, hüzünlerim... Bu süreçler içerisinde de hayatıma eksi ve artı değerler katıldı. Birçok esere tek başına imza attım. Bunlardan en önemlileri öğrencilik yıllarımın projesi "Ufacık tefecik gördün de..." ve sırası ile 2008 yılı "O" Kent, 2011 yılı "Karamürsel", 2010 - 2011 yılları "Biz de Varız", 2012 - 2013 yılları "Karadeniz'in Sesi: Kemençe", 2013 yılı "Operada 36 Yıl: Gökçen Koray İle Bir Dönem Koro" isimli beş film projesine imza atmayı başarmış olmamdır. Kimilerine göre eğri ya da kimilerine göre doğru bir proje... Ben başardım ya gerisi ve söylenenler mühim değil.

35'ime giderken, yolu yarılamama bir basamak kalmışken sırt çantamın ağırlaştığını görmek keyifli bir olay... Yük hafiflemez, her geçen gün daha da ağırlaşır, ama sen o ağır yük sayesinde olgunlaşırsın...

Şenay Ertorun
30.03.2012
00:09
(Bu tarihte 33'üme gidiyordum)
(düzenleme: 23.07.2013 23:51)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Senaryonun Önemli Bölümleri

ZAMAN VE MEKAN

ZAMAN VE MEKAN