İSTANBUL İLE KONUŞAN BİR DELİ 3

Selamünaleyküm İstanbul kardeş!
- Aleykümselâm kardeş!
- Nasılsın?
- Çok şükür iyiyim. Sen nasılsın?
- Çok şükür biz de iyiyiz. Bahar geldi, hoş geldi. Yeni yerler görmek için can atıyorum.
- Oh, oh! Çok güzel!
- Sende mutlusundur umarım! Yakında erguvanlar açar ve özüne kavuşup baharı kucaklarsın!
- Doğru, mutluyum! Baharı kucaklamama da az kaldı. Erguvanlar açınca boğazımın kıyıları renklenecek, canlanacak, cıvıl cıvıl olacak!
- Bu güzel hallerini fotoğraflamak için sabırsızlanıyorum.
- Öyle evde oturarak sen fotoğraf çekmek için daha çok sabırsızlanırsın!
- Ama ne yapayım! Deli gibi sokaklarda tek başına dolaşmak istemiyorum.
- Hadi oradan! Bir sürü işi tek başına başardın, şimdi tek başına fotoğraf çekmeye mi çıkmak istemiyorsun?
- Tamam, tamam! Sen kazandın.
- Eeee, durumlar nasıl?
- Hangi durumlar?
- Senin moral nasıl?
- Negatif!
- Niye?
- Biri işi daha başarmak için yola çıktım. Destek beklediklerimden köstek gördüm. Kaçıp giden çok oldu.
- Of, of! Kız dön bir aynaya bak! Bir işin daha üstesinden tek başına kalkmayı başardın.
- Evet, o kaçınılmaz bir gerçek! Unutulmayacak bir olay! Göbeğim çatladı bu işi de başarıyla bitireceğim diye! Canım çok yandı. Kalbim kırıldı, zaman zaman hakaretler yedim. Ama yılmadım ve baş koyduğum yolda ilerlemeye devam ediyorum. Sonunda yalnız kalmayı göze alarak güzel bir iş başardım.
- Hangimiz yalnız değiliz ki! Dünya’nın en büyük şehirleri de güzel ve özel olmasına rağmen yalnızdır. Sende yetenekli, özel ve güzel bir insan olduğun için yalnızsın!
- Efenim, bu iltifatınız için teşekkür ederim.
- Şımarma, şımarma! Daha ilerlemen, kat etmen gerek çok yol var! Boğazda yüzerken atman gereken çok kulaç var! Öyle kolay kolay geçilmez bu boğaz!
 Anlaşıldı! Hayattan mezun olurken, boğazdan da yüzerek geçmiş olacağız öyleyse!
- Neyse! Sohbetine doyum olmaz! İlgilenmem gereken ilçeler, sokaklar var. İyi akşamlar!
- İyi akşamlar!

Şenay Ertorun
23.03.2012

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Senaryonun Önemli Bölümleri

ZAMAN VE MEKAN

ZAMAN VE MEKAN