İSTANBUL İLE KONUŞAN BİR DELİ 5

İyi geceler!
- Nasıl bir iyi gece ise! Nemden ve sıcaktan uyuyamıyoruz.
- O zaman kalk gel balkona! Biraz sohbet edelim.
- Sahura kadar oturalım madem!
- Nemli memleketin kusuruna bakmayacaksınız artık hanımefendi!
- Kusuruna bakıyoruz maalesef! Ama seninle de yaşamak zorundayız!
- Eee, kolay kolay vazgeçilecek bir memleket değiliz.
- Doğru söz karşısında boyun eğilir.
- Yok canım abartma sende!
- Sıcak, çok sıcak! Uykum var İstanbul!
- Takıldın sıcağa! Bak, geceleri sessizken ne güzel bir memleket oluyorum.
- Evet, takıldım.
- Sinirli miyiz?
- Sinirliyiz!
- Neden?
- Neden olacak? Mübarek bir aydayız. Nefsimizi sınıyoruz.
- Ooo, sakin şampiyon! Sakin!
- Bak birazdan davulcu geçecek! O geçerken de şenlik başlayacak!
- Ne şenliği?
- Mahallemizin koruyucuları köpekler o davulu çalmaya başladı an onu kovalayacak!
- Hadi canım!
- Bak, bekle! Sesi duyulmaya başladı bile! Üçten geriye say!
- Güm! Güm!
- Kuru gürültücü davulcu geliyor.
- Etti yine uykumuzun içine!
- Sinir oluyorum şu davulcuya!
- Daha dün akşam dersini verdik! Ama anlaşılan o akıllanmayacak!
- Hazır mısınız çocuklar?
- Hazırız!
- Hav! Hav! Hav!
- Hakikaten hepsi bir anda hücum etti. Yazık adama!
- Sen daha dur! Peşinden kediler birbirine girecek!
- Yok artık!
- Bak, başladı kavga!
- Sen benim bölgeme nasıl geçersin?
- Her yer sana mı ait ulan?
- Sen çok kaşınmaya başladın!
- Ay çok korktum!
- Senin suyun ısındı babalık! Geçen gün benim manitaya da ya gözle bakmışsın!
- Sana ne? Bakarım bakmam lan! Her parça sana mı ait?
- Kes!
- O da bana yangın!
- Bana bak!
- Ne yapacaksın?
- Miyavvvvvv!
- Hah! Hah! Komik kızsın! Yazdın iki dakika da diyalogları!
- Her gece aynı sesleri dinlersen onları dillendirirsin bu şekilde!
- Yok ben almayayım. O sizlerin işi!
- Dur daha bitmedi. İki saat içinde martılar damlardaki yerini alıp en güzel melodileri söylemeye başlayacak! Hatta başladılar bile! Hava aydınlanınca da kargalar başlayacak!
- Sıcaktan uyuyamayınca hepten gerildin şampiyon! Hadi sana iyi geceler!
- Sana da iyi sabahlar!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Senaryonun Önemli Bölümleri

ZAMAN VE MEKAN

ZAMAN VE MEKAN